Gyakran Ismételt Kérdések

Kell regisztrálnom ahhoz, hogy vásárolni tudjak a webáruházban?

Igen, a vásárlás regisztrációhoz kötött.

Cégem részére szeretnék alkatrészt vásárolni a webáruházban, de nem tudok. Mi ennek az oka?

A vásárláshoz be kell jelentkeznie a regisztrációnál kapott, vagy megadott felhasználónévvel és jelszóval.

Nincs a webáruházhoz felhasználói nevem és jelszavam sem. Mit kell tennem ilyen esetben?

A webáruházunkban gyorsan és egyszerűen regisztrálhat. A regisztráció során adhatja meg a felhasználónevét és jelszavát, melyet később a belépéshez használnia kell.

Elfelejtettem a jelszavamat. Kaphatok újat?

Igen. Jelszó emlékeztetőt webáruházunkban a jobb oldalt felül, a regisztráció menüpont alatt igényelhet.

A megrendelt alkatrészért nem tudok bemenni az üzletbe. Mi a teendő ilyenkor?

A webáruházunkban történő vásárlás folyamán van lehetősége házhoz szállítást kérni, melynek díja a Szállítási díjtáblázat-ban rögzített.

Az alkatrész amit rendelni akarok nincs készleten. mit kell tennem ilyenkor?

Kérjen árajánlatot, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyintézőnk valamelyikével és tájékoztatjuk, hogy a rendelni kívánt alkatrész rendelhető-e és milyen szállítási határidővel.

Hogyan fizethetem ki a megrendelt alkatrészt?

Személyes átvétel esetén az üzletünkben készpénzzel, előre utalással vagy a futárszolgálatnak az áru átvételekor.

Csak a webáruházban adhatok le rendeléseket?

Nem. Cégünk telefon, fax vagy E-mail elérhetőségein is.

Amennyiben nem találta meg a választ a felmerülő kérdésére, tegye fel azt írásban nekünk az alábbi email címen: info@bosegtrade.hu

Kosár

A kosár üres.