Kell regisztrálnom ahhoz, hogy vásárolni tudjak a webáruházban?
Igen, a vásárlás regisztrációhoz kötött.
Cégem részére szeretnék alkatrészt vásárolni a webáruházban, de nem tudok. Mi ennek az oka?
A vásárláshoz be kell jelentkeznie a regisztrációnál kapott, vagy megadott felhasználónévvel és jelszóval.
Nincs a webáruházhoz felhasználói nevem és jelszavam sem. Mit kell tennem ilyen esetben?
A webáruházunkban gyorsan és egyszerűen regisztrálhat. A regisztráció során adhatja meg a felhasználónevét és jelszavát, melyet később a belépéshez használnia kell.
Elfelejtettem a jelszavamat. Kaphatok újat?
Igen. Jelszó emlékeztetőt webáruházunkban a jobb oldalt felül, a regisztráció menüpont alatt igényelhet.
A megrendelt alkatrészért nem tudok bemenni az üzletbe. Mi a teendő ilyenkor?
A webáruházunkban történő vásárlás folyamán van lehetősége házhoz szállítást kérni, melynek díja a Szállítási díjtáblázat-ban rögzített.
Az alkatrész amit rendelni akarok nincs készleten. mit kell tennem ilyenkor?
Kérjen árajánlatot, vagy vegye fel a kapcsolatot ügyintézőnk valamelyikével és tájékoztatjuk, hogy a rendelni kívánt alkatrész rendelhető-e és milyen szállítási határidővel.
Hogyan fizethetem ki a megrendelt alkatrészt?
Személyes átvétel esetén az üzletünkben készpénzzel, előre utalással vagy a futárszolgálatnak az áru átvételekor.
Csak a webáruházban adhatok le rendeléseket?
Nem. Cégünk telefon, fax vagy E-mail elérhetőségein is.